Sjukhus och galna hundar!

Vaknade imorse ännu en gång av mamma ganska tidigt!
Klockan var runt 06:00 när jag vaknade..
Klev upp efter 5 minuter och tog mig en kopp kaffe och sen bar det av med mormor till sjukan!
Inget allvarligt utan dom skulle kolla magen eftersom hon har haft ont och surauppstötningar..
Så nu sitter jag här och pratar med Sandra på msn som för tillfället är sjuk.
Lite feber hade hon visst men jag hoppas hon kvicknar till!

Sitter och väntar på att dom ska ringa från sjukan så jag kan hämta mormor!
Ajuste!! Jag var ute med hennes hund förut jag och mamma.
Så vi gick till folketspark och gick där..Sen efter 10 minuter släppte vi honom lös..
Jag var lite skeptisk till att koppla loss kopplet från halsbandet men jag gjorde det!
OCH FY FAN!
Han sprang som en jävla raket ut i det höga gräset och jag såg honom inte såg bara att gräset flög åt alla håll!
Han skulle vara perfekt för gräsklippning i sommar..Någon som vill hyra Gräsklippare 6000megaflux?
Han är lite defekt dock, Han klipper inte allt lite får man finjustera!
Men det går fort!

Snart hög tid att hissa upp bilen och spackla högertröskeln och lacka framskärmen!
Tänkte ta det i nästa vecka..För sen blir det besiktning!

Det var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0