Allt ordnar sig!

Idag började min dag med att mamma väckte mig tidigt..
Skulle låna bilen idag så jag var tvungen att skjussa henne till jobbet!

Efter att ha kört henne till jobbet och när jag var hemma fick jag en såndär konstig känsla..
''Vart fan har jag varit? Vad gör jag med bilnycklarna???''

Jag tror det var då jag vaknade..Morsan vart skjussad av en som kan köra bil i sömnen!!
haha, och ja det var TIDIGT på morgonen!
Väl hemma satte jag mig med P4 på radion och plockade fram mina läsglasögon och löste två suduko!
Nu tänker du ''VA!?,Gjorde han det?''

Absolut inte!
Jag satte mig vid datorn och spelade..
Men dagen i korthet har varit väldigt bra! Skrivit på anställningsbevis och löneavtal.
Skönt att veta att man har lite pengar i sommar..

Nu måste jag fortsätta kolla igenom designen på bloggen fortfarande lite små fix kvar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Niice design på bloggen=) hoppas ni är mer aktiva nu som bloggare=)

2009-05-27 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0