Onsdag kväll..

Spenderat mesta dels av tiden idag framför datorn. Såg att jag spelat Battlefield2 i totalt 190 timmar nu.
Nej jag är inte alls arbetslös..Jag sa upp mig för att spela 190 timmar!!
Varje gång jag startar spelet så får jag en känsla av att jag spelat det förrut.
Men jag vet inte jag får testa imorgon igen om det verkligen är så..

Sen ska jag ner till mina vänner på Arbetsförmedlingen imorgon klockan 13.30.
Jag är så nervös..Jag har suttit isolerad sedan måndags och imorgon ska jag åka hela vägen ner till stan!

Ärligt talat så skulle jag vilja BO hos Sandra 2 veckor eller något bara för att slippa sitta här..
Där har man ju en anledning till att gå ut!
Jag älskar att vara ute med Sandra och Noomi!
Skulle vilja ha en egen hund om föräldrarna tillät..Träna så in i helvete!
Om jag skulle få en problem hund av någon anledning så skulle det vara till nytta med..
Kedja fast i brevlådan så jag slipper alla jävla räkningar ..

Nu ska jag sova..Skriver något roligare imorgon! Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0