All Terrain Beats

När skrev jag här sist?
Long time ago , Så det kanske är dax och uppdatera så bloggen inte dör.
Kan ju skriva något tråkigt men säkert jätte kul för skadeglada!

Igår kväll så tänkte jag göra om Windows Vista temat ( Utséende ) lite.
Jag började pila med lite filer och läste om hur man skulle göra väldigt noga.
Jag skulle byta ut 3 filer i system32 mappen (Datorns Hjärta)..
Allt gick jätte bra,Jag byte namn på original filerna som jag skulle ersätta med 3 andra filer..
Efter jag bytt namn på dom skulle jag starta om datorn för att nya inställningarna skulle gälla.
Upp med start menyn ''Starta om''.
NEJ! skrek jag i mitt huvud..Fan jag klistrade ju aldrig in dom nya filerna,Jägarns..
Aja,mjölken är ju redan spild..
Så när man kommer till inloggningen var hela skiten svart!
Hände inget..
*PLIP*
Systemmedelande:
ThemeUiX.dll kunde inte hittas.Windows kan tyvärr inte starta!
Prova installera om enheten.

Det var ungefär vid ''tyvärr'' jag höll på att öppna mitt fönster med ena handen och kablar urslitna från datorn i andra handen som jag tänkte kasta ut den i snön!!

Jag har ju förfan precis installerat datorn!
Det var ungefär 1 vecka sedan..Men det var bara sitta ner och försöka hålla sig lugn..
Så nu på morgonen vart jag klar med allt!

Det kändes inte sådär jätte kul faktiskt..Så om någon vill ha hjälp med sin dator ring ON-OFF istället..

Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahahaha!!ok ja ringer On-Off om de krisar;)skönt att de löste sig ialf

2009-03-11 @ 19:52:15
URL: http://www.metrobloggen.se/BlondVirrpanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0