Vi krigar å dödar, vart har kärleken tagit vägen?

Kursen gick långsamt idag.
Idag fick vi lära oss hur en filmkamera funderar, himla svårt! Vara bara vrida på en knapp och sedan trycka!
Sen spelade den in..
Imorgon ska vi lära oss hur man intevjuvar och hur man redigerar ett program.
Faktiskt så tror jag att jag redan kan båda!
Det var rätt svårt att komma upp idag, och jag träffade ingen polis på vägen till kursen ! 
Sen träffade jag min pappa idag <3
Han fyller på ju måndag, undra vad jag ska köpa till han, han blir 60 i år !
Han ska på kryssning med sina vänner, tror dom får de roligt!
Jag längtar till pappa flyttar till sin nya lägenhet då får vi köttgryta!
Saknar den maträtten jätte mycket!!
Idag har jag hunnit träna hundmöte med Noomi också!
Gick väl sisådär! Ena mötet gick skit och andra gick toppen!
Det är småhundar hon inte gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0