Varit i skogen!

Har varit ute och gått nu på förmiddagen.

Har känt att jag på sistone fått förbannat dålig kondition!
Och haft smärtor i bröstet kring hjärtat..
Så jag började söka på internet om hjärtproblem!
Klart att man alltid tror det värsta så fort det är nåt..
Alla symtom för hjärtsvikt hade jag,haha!

Har varit och kollat hjärtat förrut och ätit medicin för det när jag var mindre.
Men om det skulle vara något med hjärtat så är det inte så kul.
Men iallafall så har jag tänkt att börja motionera lite om dagarna nu..
För att få upp konditionen och träna hjärtat lite!

Och nu när jag kom hem fick jag lätt andnöd och jag drack ett glas vatten och höll armarna upp över huvudet!
Det gick över efter 2-3 minuter men är fortfarande tung i bröstet..
Hade astma när jag var mindre med, Men det växte bort allt efter som jag tränade mycket!
Jag struntade i medicinerna och det försvann när jag tränat hårt och länge..

Nu har jag inte tränat på snart ett år ungefär och allt kommer ikapp mig.
Men som sagt jag ska motionera lungt och fint med att gå i skogen.
Sen när jag inte blir trött av det tar jag samma spår fast jogga igenom det i min takt!

Bättre än medicinerna som sliter på lungor och mage!
Kanske är bra för stunden men inte i längden!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0