Så vem är hon då?

 
Sandra Tungström är namnet, 19 vintrar inne på sitt 20:e år ! Herregud börjar bli gammal och jag mobbar
min storasyster för att hon snart är 30, men jag är ju där snart jag med!
Bor i Motala, en liten håla med ungefär 40 000 invånader vid Vättern. Men spenderar varannan helg i Norrköping!

Är likt Tobias arbetslös, men arbetsförmedlingen jobbar på ett annat sätt i Motala, så går på den ena
kursen efter den andra. Just nu deltar jag i ett projekt som heter Ung möjlighet, vilket ska hjälpa oss att
komma ut på arbetsmarknaden, projektet lät jätte bra! Men den tar slut i februari så vet inte riktigt hur dom har
tänkt sig att hinna med allt dom planerat!

Förutom att gå på kurser och sitta vid datorn, så ligger mitt intresse hos djur!
Har alltid haft djur, och många djur!
Här har de inte varit som en vanlig svenssonfamilj med en hund å  en katt, nej.
Vi har haft katter och hundar, marsvin å kaniner, vandrande pinnar å fiskar,råttor och hamstrar..
och allt i en härlig blandning !
Tobias har lyckats hålla djurantalet nere hos mig ett tag men nu blir det ändring på de!
Han sa att de viktigaste var att jag var lycklig å de va dumt sagt ;)
Nu ska jag se till å rädda varenda djur jag kan haha! Näe då!
Det enda djur jag vill ha in är ett par råttor och det tycker jag att jag kan få skaffa mig eftersom
min hamster Bosse inte kommer leva så länge till, iof har jag sagt de enda sedan jag å Tobias träffades
men nu är det nog så att verkligheten har hunnit ikapp!

På bilden så är det jag och min trogna vän Noomi. Likt vänner och förhållanden så har man upp å nergångar !
Värst är det när hon löper, då är hon som en sur jävla envis ko!  Men när båda är på bra humör så har vi väldigt roligt tillsammans tills Tobias kommer. Jag tror min hund är kär i min pojkvän!
Hon är i allafall väldigt besatt av honom! När han kommer hit så existerar inte jag längre. Och säger man var är Tobias så kollar hon alltid som omkring säger man vart är Sandra så biter hon i kopplet! Tror hon verkligen att jag är ett koppel? Men allt handlar så klart om att när Noomi ska gå ut säger mamma Ska Sandra gå dig! Och efter de satt på henne kopplet!

Jag får nog skriva lite mer senare, måste med bussen nu! Ska på den där kursen! Och det blev ett avbrott när jag skrev förut för mamma å jag hamnade i tjafs! Vilket iof inte är så ovanligt här hemma! Så är det någon som har ett litet rum å hyra ut åt mig får ni gärna kontakta mig! Men kom ihåg en hund måste få bo där och gärna ett par råttor! Och sedan får rummet gärna finnas i Norrköping! =D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0