Man kan faktiskt vara för snäll!

Det här med att vara för snäll!
Det är inget fel med att vara snäll, det är faktiskt en väldigt bra egenskap.
Problemet uppstår när personer utnyttjar det!
Jag är som sagt en väldigt snäll person!
Och jag blir glad om jag kan hjälpa andra.
Men det är som Tobias säger, kommer folk stå där när jag inte mår bra?
Eller när jag behöver hjälp?
Jag vill tro gott om alla!
Men mamma har varnat mig och jag VET att alla inte är som jag!
Jag är ju inte helt dum i huvudet!
Men jag skulle önska att alla var som jag!
Folk vet att dom kan komma till mig när det är något..
Men vem kan jag gå till ?
Visst jag har ju min familj och Tobias..
Men förutom dom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0