Torsdagen!

Vi fortsätter även den här dagen med att flitigt uppdatera bloggen!
Vi har redan några trogna läsare vilket känns kanon redan andra dagen.
Vi hoppas ni finner redan nu lite intressant läsning!

Just nu sitter jag och tittar lite på nätet och lyssnar på webradio genom winamp.
Sandra jobbar med att få bloggen att synas lite mer genom att gå med i bloggportalen.se!
Det känns jätte kul att både hon och jag tar det lika seriöst med vårat skrivande.

För att hoppa från ett ämne till ett annat så har vintern kommit nu i Januari..
Det är liksom -7c utanför mitt fönster!
Precis när man firad jul och nyår och börjar längta till våren.
Då kommer snön och den riktigt kalla luften hit,Typiskt!
Men man ska ju inte klaga för det är riktigt vackert med all pudersnö på hustaken och i naturen.
Men det tar nog slut lika fort som det kom brukar ju vara så.

Nu måste jag tyvärr sluta skriva en liten stund men jag återkommer om några minuter!

Tobias Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0