Stormsteg

Snart är det kväll för min del och sovdags!
Imorgon Fredag åker jag till Motala.
Bloggen växer vidare och kommer in på sin trdje dag imorgon!

Snart är det för min del dags att säga alla godnatt.
Idag har det varit en himla bra dag för våran blogg.Som redan lockat många
läsare till sig! Känns väldigt kul att folk vill titta in och läsa våra inlägg.
Det känns mycket roligare om man har många som man vet läser.
Bloggen är ju långt ifrån klar, I väntan på den nya designen har vi ett gratis tema!

Imorgon är det hög tid att att jag ger mig av här ifrån Norrköping!
Ska till Motala och se vad min flickvän har för sig. Imorgon ska vi ut och fotografera lite.
Vi ska försöka få några bra bilder på Noomi (hunden) under tiden vi fotar.
Ska nog bli en och annan naturbild med.
Har inte planerat något riktigt tungt till helgen. Vi tar den som den kommer.
Och hoppas det blir en lyckad helg med många foton och mycket myspys!

Sedan efter helgen ska jag bygga om sidan lite med som sagt ny design.
Nu ska jag dra mig tillbaka från bloggandet tills imorgon!

Godnatt gott folk!

Tobias Larsson

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja men alla tycker olika! :)

2009-01-08 @ 22:08:53
URL: http://viktore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0