Snart är det Fredag igen!

Snart är det Fredag!
Fast ännu är det bara Onsdag..
Men i helgen blir det till att låna Systemkamera av Hannes!
Jätte schysst av han att låna ut den till Sandra och mig så vi kan få lite nya snygga bilder!

Behöver ju lite bilder till den här nya bloggen.
Hade tänkt mig väldigt blandat tema.
En hel bakgrund med diverse bilder som flyter in i varandra!
Djur,natur först o främst..Men så snyggt jag har det i huvet kommer jag aldrig få ut det i Photoshop..
Men kan ju hoppas, Så bloggen blir lite trevligare och mer levande.

Och påtal om annat , Precis när jag satt o skrev nu kom brorsan hem från sin flickvän..
Gissa vad han hade med sig!
En lapp en riktigt tråkigt lapp med 600kr böter från östgötatrafiken för det saknades 2kr till biljetten..
Han hade 13kr dom har ju höjt till 15kr nu..
600 kr är ju för fan ett rån!!
Jävlar vad arg jag vart nu !!


Tobias Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0