SharpShooter

Idag,Har jag städat rummet som fasiken!

Började städa runt 1 någon gång,Drog fram den satans dammsugaren!
Och faktiskt det är inte så tråkigt att dammsuga..
Gör som jag,Sätt kontakten i väggen sätt igång helvetes maskinen.
Glöm inte bort att dra ut all sladd som finns i den det behövs!

Nu ställer du dig i start position och räknar till tre högt.
Sen springer du som fan genom hela lägenheten varv efter varv och lossas att det är en ferrari i Formel 1!
Det är inte så svårt och leva sig in i det för en ferrari brummar det gör dammsugaren med!
Plus att morsan har ''gas'' på den,Det är tillval tror jag!
Förrutom att jag slog ner något av porslin som var morsans så gick det jätte bra!

Torka golv kan vara riktigt tråkigt det med.
Men sätt borstarna på fötterna häll ut hela jäkla hinken med medel o vatten över golvet.
Sen försök att spring!
Hjälm kan vara bra att ha till hands!

Snart är det dax för att plocka ner all plåt på bilen med!
Väntar endast på att det ska bli lite lite varmare!
Sen ska det slipas ner till grunden.
Så ska jag grundmåla och lacka den svart eller grå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0