massor att göra!

Snart packa alla kläder och städa rummet.
Måste göra mig i ordning med!

Sitter och lyssnar på Nationalteatern just nu. Morsan drar snart till jobbet!
Då tänkte jag börja städa rummet innan jag packar och sticker.
Sitter som jag sa med Nationalteatern i lurarna, Ruskigt bra musik!

Skönt att det äntligen är Fredag.,Jag har jobbat hårt som fan den här veckan!
Tänkte dra till ut i kväll o spendera massor med pengar..( tvärtom)
Jag har inte gjort ett skit förutom suttit vid datorn!
Inte varit ute sen i söndags.Var ute o hämtade posten nyss!

Jag har så mycket på jobbet nu så jag vet inte hur jag ska orka allt!
hehe, Men snart åker jag till Motala! Riktigt laddad inför helgen!
Ska bli massor med nya bilder både till bloggen och allmänt!





Tobias Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0