Måndag!

Helgen har varit mysig!
Jag tycker om att vara hemma hos Tobias.
Vi brukar ha sån diskussion om att välja chips!
Tobias gillar de jag inte gillar å tvärtom!
Sen så finns dom perfekta chipsena för oss nu!
Grill och pepparchips!
Dom var goda! Och nu får vi båda vår vilja igenom ;)

Ska ju bo hemma hos Pippi nu i några dagar, så jag å Pippi å 4 katter, Ella å Noomi
låg å trängdes i hennes dubbelsäng!
Det blev faktiskt trångt, plus att Pippi å Noomi snarkar!! Så fick säga till Pippi
några gånger att vända sig om!

Idag på kursen så var SVT där, får se om man blir med i tv ;)
Vi har även bestämt vart vi ska ha våra studiebesök.
Så imorgon ska vi ha möte på msn , ingen i min grupp (vi är fyra) orkade gå dit ner
varje dag! Så vi ska dit onsdag å torsdag! Sen får vi planera på msn å sådär :)
Skönt när man kan ta egna beslut !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0