Jag har en samarbetsvillig partner ;)

Noomi har jag aldrig haft problem med, Tobias gillade henne sen första stund.
Eller iaf efter några minuter.
Men resten av hundarna har han haft lite svårt för.
Men i och med att han börjat få ta mer del av Noomis träning och sådär så har väl hans intresse
för hundar ökat också. Och han har nog kommit fram till att det bästa skulle väl vara om vi
hade varsin hund om vi ska träna och allt sånt där. För Noomi slår dövörat till när de gäller att lyssna
om det är flera personer där . Eller så springer hon bara till Tobias.
Förut när jag pratat om att skaffa en till hund har Tobias varit rätt så emot de, men jag resonerar ju lite annorlunda eftersom
jag alltid haft hund omkring mig, om man har en så kan man lika gärna skaffa sig två..
Visst det tar lite mer tid med träningen och visst kostar det lite mera..
Men samtidigt kan dom ju få nytta av varandra, sällskap när man inte är hemma en lekkompis när dom släpps lösa =)
Så när jag och Tobias bor tillsammans, eller vi iaf vet lite mer hur framtiden ser ut
så om jag får bestämma ska de flytta in en schäferhane hem hit.
Men vi får se när de blir!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0