Folk utan hjärna!

Så sitter jag här igen
Idag fick jag faktiskt sova länge, men Tobiasplutt ringde å skällde på mig!
Konstigt att jag inte ringt, jag ligger ju och sover.
Skulle åka till min älskling idag!
Men mamma är sjuk och lillasyster å någon måste ta hand om Noomi så det blir jag!
Hon är ju min! Men får åka till Tobias imorgon <3

Jag läste för någon månad sen om en pojke som hette Adolf Hitler, jag fattar
inte hur man kan döpa sitt barn till de! Men tydligen har barnen, han och hans systrar blivit omhändertagen nu!
Hans två syskon som fått namnen : Joycelynn Aryan Nation och Honszlynn Hinler Jeannie.
Man kan ju undra hur deras föräldrar tänkte!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4188106.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0