Film redigering..

En film gjort mest på skoj för att jag tycker om redigering av bilder i photoshop.
Så jag provade redigera en film istället vilket var riktigt kul men slitsamt eftersom det var
första gången jag gjorde det.

Har spelat Counter-Strike sedan 1.4 släpptes tills 1.6 kom!
När 1.6 kom så slutade jag .
Hastigt o lustigt 2008 började jag med Source.
Spelade 2 månader ungefär innan folk fick upp ögonen för mig och började
inbjuda mig till olika claner!
Vart rätt duktig o spelade med en del stora claner.
Men tröttnade på clanspel o gick tillbaka till public.
Men som alltid när man spelar in när man sitter o spelar och vill ha dom här snygga killsen..
Då får man dom ALDRIG!
Men nu vill jag veta vad ni tycker om min filmredigering.

Min första film och kanske min sista.
Säg precis vad ni tycker om det. Passade musiken?
Vad saknas och vad kunde jag struntat i?



Tobias Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0