Du och jag föralltid <3





Den 29:e februari - 08 kom du hem till mig, jag kommer ihåg allt!
Du var först en sväng förbi din pappa, sen var du på väg hit, och när du äntligen var i Motala,
så lyssnade du ändå inte på min vägbeskrivning,  så virrade runt här.
Till slut såg jag din bil när du åkte förbi mitt fönster, å va nervös jag vart då!
Så jag gick ut för å möta dig, du hade din gröna mössa på dig och din svart/vita jacka.
Fast du pratade med din pappa, och jag hade lovat dig en kram men jag vågade inte ge dig den.
Men vi gick upp till mig, och du träffade mamma och Tiffany, och alla hundarna!
Det var lite stelt i början, men efter några sekunder så pratade du och jag jätte mycket!
Sen gick vi på en promenad med Noomi å vi gick till Östenssons å köpte dricka.
Sen gick vi mot ankdammen, och sedan hem.
Du skulle egentligen åkt hem samma dag, men Kim sa att du skulle stanna över natten, så du gjorde de !
Vi kollade på Wrong turn med Hannes och Tiffany och dom tyckte vi skulle sova inne hos dom, eftersom
jag bara hade en soffa i mitt rum! Men vi bar in sängen till mitt rum å så låg vi å pratade jätte mycket.
Och du låg å höll om mig, och jag vart jätte varm i hela kroppen, helt pirrig!
Sen somnade vi och vi vaknade dagen efter så vaknade vi av Anders dundrade in i rummet och tog kort för
han hade skaffat sig kamera och ville ta kort.
Lördagen spenderade vi tillsammans också!
Jag hade en jätte trevlig helg, och vi var på Schippers med mamma, vi var nyktra men mamma drack!
Och vi var ute jätte massor med Noomi å Zenita den helgen!
Sen låg vi massor i sängen å bara myste jätte mycket!
Och vi var på pizzerian med Hannes och Tiffany , det kändes verkligen som att du och jag
hade känt varandra jätte länge!
På söndagen åkte du hem, det var jätte jobbigt när du åkte från mig, tyckte jag iaf..
Sen gick dagarna jätte segt tills onsdagen då jag åkte till dig!
Och jag hade det jätte mysigt då med! Jag träffade din mamma och pappa för första gången och dina bröder!
Och jag kommer ihåg att jag var lite nervös för Jacko, för han sprang hela tiden fram och tillbaka
på sin pinne, han bodde ju i ditt rum då!
Och alla fina sms du skickade , jag har sparat en hel del..
Fortfarande när jag träffar dig blir jag pirrig i kroppen!
Eller när du pussar på mig!

Och tiden innan vi träffades, sen första gången du skrev till mig, så är de bara du som funnits
i mina tankar.
Kommer du ihåg samtalena vi hade innan vi träffades, när vi kunde prata i över 2 timmar, för att sedan ligga å skicka sms en halvtimme-timme utöver de..
 Du stannade hela helgen, nu är vi förlovade, och snart varit tillsammans 1 år..
Det känns inte som att ett helt år har gått sen vi träffades första gången och blev tillsammans.
Vi har som sagt hunnit med en hel del, midsommar med din farmor å farfar, julafton, nyår ja massa trevliga saker =)

Jag är så glad Tobias att du finns i mitt liv
Om jag är nere eller på dåligt humör så får du mig att må bra igen.
Om jag är ledsen så tröstar du mig
Behöver jag prata så lyssnar du !
Jag hoppas att du känner desamma för mig, att vad det än är
så kan du berätta de för mig..
Du är inte bara min pojkvän/fästman, du är min bästa vän
och den dagen jag får barn, så är de du som är pappan till dom!
Du är min andra halva, de ska alltid vara du och jag!
Jag älskar dig Tobias, mer än allting annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0