Människans bästa vän

Man kommer in genom dörren å så står dom där med viftande svansar
å hela djuret utstrålar glädje!
Jag pratar om hunden!
Idag när jag kom hem möttes jag av Noomi, hon blir super glad, jaa inte
riktigt så glad som hon blir när Tobias kommer men nästan!
Efter att ha pratat lite med henne, klappat henne å hon visat upp sitt tuggben, så kommer
Tajson!
Hela han utstrålar glädje, han vill upp i famnen (Tajson är en liten hund som väger 8 kg).
Han pussar på mig jätte mycket. Tajson brukar kallas den gamla gubben här hemma,
för han visar ingenting.
När jag väl släpper ner honom så vill han upp igen och hela tiden springer han runt benen!
Just nu ligger han under stolen hos mig..
Jag personligen har svårt att tänka mig ett liv utan hundar.
Visst ibland vill jag göra som alla andra, packa en väska å dra till en ny stad!
Upptäcka nya saker, dra till Frankrike eller nått ..
Men i slutändan så är jag glad över att ha hundarna i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Petra

Bra:)du utan hund?Näää..vem fasen vill inte packa o dra emellan åt?

2009-02-17 @ 09:50:50
URL: http://www.metrobloggen.se/BlondVirrpanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0