Vem är han?

 


Tobias Larsson är en helt (vanlig) kille på 19 höstar från Norrköping.
Han är jävligt arbetslös vilket resulterar i att han är ganska rastlös!
Det ena leder till det andra.
Har mina röter i en del av Norrköping som heter Klockaretorpet!
Bott där hela mitt liv har flyttat en gång vad jag kan minnas.
Från en fyra r.o.k till en fem r.o.k..

MItt största intresse ligger som hos dom flesta andra killar i motorer!
Allt som brumar och rör på sig av någon mekanisk kraft är intresant för mig.
Spelar även ganska mycket datorspel (Något som inte är så populärt hos tjejen)

Helgerna är jag antingen hemma eller i Motala hos min flickvän!
Väldigt underbar tjej som jag träffade i början av 2008.
Förlovad är jag oxå.,Sedan September 2008 (Frågade henne på msn vilken månad) . haha
Undra egentligen vad hon tycker om mig ibland..
''Va fan vet du inte vilken månad vi förlovade oss?!''

Tycker om att läsa och skriva väldigt mycket med,Det är en av anledningarna till den här bloggen!
Kom med idén för kanske 1 timme sedan när jag satt och spelade..
Hade läst topistan över bloggar och jag kikade in i bloggarna och det var nästan bara skit i dom.
Fanns inget intressant för mig, Så jag tänkte

'' va fan, om man ska fixa en blogg med Sandra och hålla den uppdaterad
och skriva om våra intressen och även det som inte intresserar oss men säket någon annan''

Så här sitter vi och jag har inte en jävla anning om vad vi ska skriva..haha!
Men vi kommer nog igång snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0