Vad gör du på skithuset?

Jag läste på aftonbladets hemsida att det är inte alls ovanligt att sitta med datorn i knät på toa!
Varför i helskotta ska duta med datorn in?
Jag klarar mig faktiskt utan datorn om jag ska göra såna saker.
Okej,Du tar med dig en skvallerblaska och bläddrar i. Men datorn det låter lite väll tycker jag.

När jag är på skithuset så kan det hända att det går iväg ett sms eller läser en tidning.
Men det är ju som sagt vad jag gör..
Skumt vad folk hittar på när dom ska bajsa...

Kul om någon frågar på msn

Kalle Säger: Hej!
Olof Säger: Tjenare
Kalle Säger: Vad gör du?
Olof Säger: Jag sitter och bajsar faktiskt! Håll mig sällskap!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha. faan att man inte vill skriva med den killen/tjejen längredå..

2009-02-12 @ 16:26:34
URL: http://www.metrobloggen.se/bubblizz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0