Tack till världens bästa <3

Nu innan jag packar de sista, ska jag hinna slänga in några rader.
Tobias säger jämt att jag gnäller på honom, må hända, och att jag aldrig
säger gulliga saker, de gör jag, men de glömmer han.
Så nu får han ett helt eget inlägg med bara positiva saker =)
Idag t ex när jag varit på kursen har han, städat mitt rum, bäddat sängen,
gett råttorna ny mat och vatten, varit ute med Noomi, hjälpt min bror med hans hund.
Förövrig i veckan han varit här har han hjälpt mig massor med Noomi, följt med min kursen,
städat mitt rum, hjälpt till att tvätta, följt med på Information om Kontaktperson, lagat råttburen och
inrett den på nytt, hängt med till affären tid och otid, suttit hundvakt.. Han har säkert
gjort mer, men jag kommer inte på allt!

Och förutom detta så har han låtit mig skaffa råttor (jaa eftersom vi ska flytta ihop i framtiden och han är hos mig),
hjälper mig massor med Noomi, får mig att må bra, lyssnar om det är något!
Han har gjort så jag fått mycket bättre självförtroende.

Jag älskar dig Tobias Larsson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0