Varför är de så viktigt att bli känd?

Varför är de så viktigt att bli något stort?
Verkar som att allt och alla vill bli kända!
Varför nöjer man sig inte att bara vara?
Min dröm är inte att bli känd! Näe min dröm är att bo på landet,
med min familj, ha ett jobb jag trivs med och att vi ska må bra!
Dom jag känner vill bli modeller eller sångare eller på något sätt kända!
Jag menar vad är nöjet med att du inte kan göra något, utan att det är någon där
och vill ha din autograf, eller ta kort på dig?
Sitter du å pratar med en tjej/kille så kommer de vara någon där å ta kort
och sedan spekuleras det i om det är din nya partner.
Som tur är ju inte Sverige som Hollywood där dom till och med rotar i papperskorgen
Nääe jag nöjer mig med ett vanligt Svenssonliv!


Sandra Tungström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0