Stay with me baby

Om jag bara kunde förklara hur mycket du betyder för mig
Att veta att du finns där för mig spelar ingen roll hur jag mår
om jag är glad eller ledsen

Du är min största kärlek. Du betyder mest i mitt liv!
Världens lyckligaste med dig brevid!
Jag vill skrika så hela världen hör, jag kommer alltid älska dig!
Vi har gått igenom mycket, vi har både bråkat och älskat.
Jag är din, bara din.
Du har nyckeln till mitt hjärta och du är den rätta!
Ingen kan ta din plats..
Älska mig och du får dubbelt tillbaka.
Det är dig jag vill ha , bara dig jag vill älska.
Du är mitt liv, bara du finns i mitt hjärta.
Jag älskar dig så mycket , inga ord kan förklara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0