Och imorgon har vi att erbjuda..

Det är väl dags och säga godnatt för min del med!

Ser framemot morgondagen!
Då kommer Tobias hit!
OM han nu kommer, han sa att han inte mådde bra!
Men jag hoppas han kommer..
Jag har kommit fram till att de finns ett busskort som gör att jag BILLIGT kommer undan för att
kunna åka till Tobias! Såna saker gör mig glad!
Men att det ska ta ett år för mig att komma på de.. Det är rätt typiskt för att vara jag !
Men nu säger jag godnatt och hoppas ni sover så gott.
Ser att Gurra vill dela säng med mig i natt igen.
Gurra är en katt! Så jag är inte otrogen !
Så ses vi imorgon med nya intressanta blogginlägg och jag hoppas vi får besök av er =)


Sandra Tungström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0