För eller emot dödshjälp?

Jag har sagt de om jag skulle skadas allvarligt i en bilolycka eller en annan olycka,
och risken är väldigt stor att jag aldrig mer skulle kunna gå eller ha ett normalt liv
att jag hellre dör än lever vidare..
Och jag skulle då vilja att mina familj skulle hjälpa mig med de..
Inte tror jag att dom skulle vilja de men de är min önskan.

Så hur tycker ni egentligen?
Borde de vara rätt med dödshjälp.

Du avlivar ju ett djur om de blir sjukt eller om den inte mår bra?
Varför borde inte samma sak gälla människor?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag anser att det borde finnas dödshjälp för gamla som "skäms" över att folk ska ta hand om dom osv.. likså om jag faller i koma så vill jag ha dödshjälp..

2009-01-14 @ 15:43:17
Postat av: Emelie

Jag anser att det borde finnas dödshjälp för gamla som "skäms" över att folk ska ta hand om dom osv.. likså om jag faller i koma så vill jag ha dödshjälp..

2009-01-14 @ 15:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0